شب هاي پُردرد ... وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

از بس از اين زندگي غم ديده ام شاعر شدم
 درسرودنهاي احوالم چنين ماهر شدم !

 هرچه دنيا درد وغمها داشت، آورد بر سرم
 من نِشَستم۫ بختِ تارم را فقط ناظر شدم !

 زير بار اينهمه غم، من عجب پُرطاقتم !
 من مگر ايّـوب هستم، کاینچنین صابر شدم ؟!

 در طوافِ کعبه ي رنج و عذابم دَم به دَم
 من خُدايم را در اوجِ غصه ها زائِر شدم !

 خواستم در کوي دلبر۫ تا ابد ساکن شوم
 از بدِ دوران، ز آنجا هم فقط عابر شدم ...

 بسکه در دنيا کشيدم زَجر بي حدّ و حساب
 درحریمِ حق تعالي، طيِب و طاهر شدم !

 يک شبِ ديگر هم ازشبهاي پُردردم گذشت
 بازهم در مَحضرِ شب۫ گريه ها حاضر شدم ...



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت9:21---13 مهر 1391

هر که آید گوید:
گریه کن، تسکین است
گریه آرام دل غمگین است

چند سالی است که من می گریم
در پی تسکینم

ولی ای کاش کسی می دانست
چند دریا
بین ما فاصله است
من و آرام دل غمگینم


دست های پراز خالی
ساعت22:09---28 شهريور 1391
کاش؛دنیایکبارهم که شده بازیش رابه مامی باخت مگرچه لذتی دارداین بردهای تکراری برایش؟!...@}; -

my love
ساعت22:56---24 مرداد 1391
سلام. پست بالایی خیلی قشنگ بود. هر کاری کردم نشد نظر بزارم. اینجا میگم خیلی عالی بودن. منم آپم.

دنياي اين روزاي من
ساعت8:29---24 مرداد 1391
خيلي خيلي قشنگ بود..دوست دارم اين شعرو

selena gomez
ساعت20:01---19 مرداد 1391
از ما بهترون پیدا کردی که دیگه پیشم نمیای حداقل به عنوان دوست قدیمی یه حالی بپرسی بد نیست ازت ناراحت نمیشم در صورتی که بیای نظری بدی بگی از ما بهترو ن پیدا کردی ولی من رو فراموش نکردی خواهش میکنم دلم خیلی برات تنگ شده

ارغــــــــــوان
ساعت15:57---18 مرداد 1391
ســـــــلام
خوبی؟؟
دلم برات تنگ شده بود
ما که هستیم شما رو نیست خانومی


elena
ساعت17:11---17 مرداد 1391
salam mina jo0o0n

Download file,Download file,

Download file,Download file,

Download file,,

Download file,Download file,

Download file


roz
ساعت16:11---17 مرداد 1391
عشق مثل آبه،ميتوني توي دستات قايمش كني اما آخرش يه روز دستتو وا ميكني ميبيني نيست، قطره قطره جكيده بي آنكه بفهمي فقط احساس ميكني كمي دستات نمناكند،اين همون رطوبت خاطره هاست كه برجاي مونده.


عزیزم وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خیلی باهاش حال کردم!!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!!مرسی


shahin
ساعت15:26---17 مرداد 1391
slm mina jan chetoori khoobi?
mina jan webe gashangi dari aziz
gablanam umadam webet too weblogh haie gablim link boodi
be in webam ham sari bezan rasti linketam kardam mina jan
age khasti belink
up________________m


ناصر دریایی
ساعت23:34---16 مرداد 1391
سلام دوست عزیز ما هستیم اگه یه نگاهی زیر پاهات بندازی ما رو میبینی ما خاک پاتیم

پریسا
ساعت17:42---16 مرداد 1391
سلام عزیزم ممنون که نوشته هامو خوندی
نظر لطفته


baran
ساعت21:42---15 مرداد 1391
سلام گلم خوبی تو وبلاگه دانلود هام لینکت کردم تو منو نمی خوای لینک کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:آره فدااااااااااااااااااات شم لينكت كردم عزيزم شرمنده

elena
ساعت17:34---15 مرداد 1391
mina jan harvaght chizi ya video ahang khasti az hayfa golam bego mail konam va3at adress bade sent mikonam

sahar
ساعت13:59---15 مرداد 1391
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***_____________________***

_***____اپــــــــــم___________***

__***___________________***

___***______اپــــــم_______***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______*** __________***___***

____________*****

_____________***

______________*آپم و منتظر حضور گرمت هستم


ایوب
ساعت19:04---14 مرداد 1391
سلام

بایک غزلی ساده به روزم
ای کاش بیایی و بخوانی


النا
ساعت19:09---11 مرداد 1391
سلام گلم مرسي سر زدي مينا جونم تو هم خيلي خيلي عزيزي

پریسا
ساعت17:53---11 مرداد 1391
عزیزم خیلی قشنگ بود

آپـــــــــــــم خوشحال میشم از پست "صهبا" دیدن کنی منتظرتم


مهدی
ساعت19:34---10 مرداد 1391
مرسی اومدی ممنون از کادوی قشنگت

my love
ساعت19:05---10 مرداد 1391
بسلامتي اوني که دوست داشتنو با تمام وجود يادش داديم و
اون رفت و
به يکي ديگه امتحان پس داد


سلام. حالا اپ میکنی و به من خبر نمیدی؟؟؟ هر دوتا وب رو آپ کردم.


nashenas
ساعت19:04---10 مرداد 1391
هيــــــــــس!
صداشو در نيارين..!
هنوز هم دوســـــش دارم

salam. ap kardam...


maryam kumar
ساعت11:22---10 مرداد 1391
مینا گلی آپت مثل همیشه تووووووووووووپ بود مرسی شعر زیبایی بود گلم بیا

بهنام
ساعت11:00---10 مرداد 1391
web ghashangi dari va aks hay bahal ye saram be man bezan

Mohammad
ساعت8:35---10 مرداد 1391
سلام دوست من.
سايت هواداران احسان عليخاني با يکي از دوستان عزيز درباره مشکلات زندگيش مصاحبه کرده و پاي حرفهاش نشسته.
حتما سر بزنيد.
چون ضرر نميکنيد.
منتظرتون هستيم.
يا علي...


Mohammad
ساعت8:35---10 مرداد 1391
سلام دوست من.
سايت هواداران احسان عليخاني با يکي از دوستان عزيز درباره مشکلات زندگيش مصاحبه کرده و پاي حرفهاش نشسته.
حتما سر بزنيد.
چون ضرر نميکنيد.
منتظرتون هستيم.
يا علي...


النا
ساعت0:10---10 مرداد 1391
سلام مينا جون خيلي ناز بود پستات مرسي

الهه
ساعت21:44---8 مرداد 1391
سلام امروز یکی این پیامو برام فرستاد منم دارم به خواستش عمل میکنم پس بخونش.







این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...


دانلود ها
ساعت19:39---8 مرداد 1391
سلام
به وبلاگ ما بیاید و هرچیزی که خواستید دانلود کنید
همیشه بروز
همیشه پر بازدید
بازی کامپیوتر – بازی موبایل – فیلم های جدید 2012 – بازی پلستیشن و دیگر امکانات
لطفا ما را با :
عنوان : دانلود ها
و
ادرس : دانلود – کن . رزبلاگ . کام
لینک کنید

Download-kon.rzb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341